Intrebari Frecvente

⋆ Care este avantaul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
1) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
2) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';
3) Poti verifica direct din contul tau Star Case care este statusul comenzii tale.


⋆ Cand se livreaza comanda?

Pentru produsele vandute de Star Case Shop SRL imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care iti va confirma faputl ca aceasta a fost expediata. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client Star Case sectiunea Istoric comenzi In mod normal  comanda ta va fi livrata prin curier in aproximativ 24-48 de ore.

 ⋆ Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

  O comanda activa poate fi anulata sau modificata prin e-mail la adresa sales@starcase,ro, sau telefonic la numarul 0741 738 108.


⋆ Am primit un produs diferit fata de cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat te rugam sa ne contactezi pe e-mail la adresa sales@starcase.ro, sau la numarul de telefon 0741 738 108.